Fynd på oväntade ställen

Inspiration till mina handarbetsprojekt hittar jag lite överallt, material också.
Ändå blir jag ibland förvånad över var jag hittar det.
Häromsistens var det på den lokala djurfoderaffären. Plötsligt fick jag för mig att sy vetekuddar igen.
 
 
Kan nog bli ganska många...
Eller inte, tänkte faktiskt göra en till det som mina döttrar kallar mitt första barnbarn = yngsta dotterns häst.
Även hästar kan behöva värma trötta och/eller värkande muskler. 
 
 
Sytt vetekudden i bävernylon. Från gömmorna så klart.Gömmorna är ett väntat ställe att hitta saker på - där finns det mycket grejer. Men aldrig tillräckligt mycket!
Storlek så att det passar i ett örngott - tänker att det kan behöva skyddas lite extra även om det är sytt i bävernylon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback