Slitna favoriter

Har stickat en hel del torgvantar till min pappa.
Han fryser ofta om händerna, särskilt när han sitter vid datorn och då vill han ha fingrarna "nakna".
Blev inte ett problem för honom förrän han kommit en bit över 70. Nu skojar han om hur tjocka vantar han kommer att behöva vid datorn i januari, när det är vinter och han fyller 80. Vi får väl se hur det går...
 
 
Det gör mig glad att han verkligen uppskattar vantarna jag gör till honom. Hans favoritpar är nu utslitna. Nya kan han tänka sig att ta emot, men vill hellre att jag lagar hans favoritpar. 
Så klart gör jag det. Lagat med grått ullgarn, syns förvånansvärt lite trots att det är fel färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback