Zombie-groda

Jag har tidigare visat mössan jag dekorerat och använder på jobbet. Om vi vuxna förväntar oss att barnen ska ha mössa på sig när vi är ute tycker jag att vi vuxna ska ha det också. Då vill jag så klart ha en mössa som är lite rolig och gjorde den här åt mig själv.
 
 
Många gånger har jag fått kommentarer från barnen om att den är rolig och fin men häromdagen var en flicka lite orolig.
- Jag ser att grodan har fått gult dreggel runt munnen, jag tror att den håller på att förvandlas till en zombie.
- Det är bäst att jag är lite försiktig  då.
- Det var i alla fall tur att det inte var rött för då hade det varit blod och då skulle det bli en vampyrgroda - det hade kunnat bli farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback