Väskor och midnattsloppis

Häromdagen ordnades det Midnattsloppis här i trakten. De som ville handla fick en karta och fick åka runt till försäljarna som tog emot hemma hos sig från kl 16 fram till midnatt. Jag kunde tyvärr inte vara med men yngsta dottern och flickvän deltog. De ville ha med sig lite av sånt jag gjort så jag skickade med lite tygväskor, lite vantar och lite kortfickor.
Mycket lyckat för mycket av det såldes, så jag fick blodad tand och har gjort fler väskor...
 
 
Härligt tyg med 70-talskänsla som jag fyndat på Kyrkans 2nd Hand. Har sytt andra saker av det tidigare men har fortfarande en hel del kvar.
 
Har också börjat på fler par vantar, men de är inte klara ännu. Bilder kommer så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback