Påbörjade projekt

På flera bloggar har jag läst om att januari ska ägnas åt att färdigställa alla påbörjade projekt. Jag gillar tanken men hur i all sin dar skulle det gå till???
Har ingen aning om hur många påbörjade projekt jag har men en gissning är att det ligger på drygt 20 st.
 
På rak arm vet jag att jag håller på med
- en mössa som nog inte ska bli en mössa utan en tröja till en bebis som kommer i sommar.
- mina dockor, 1 färdig och 3 påbörjade, samt en del påbörjade kläder (jag har också just kommit på att jag ska göra superhjältedockor också)
- min KAL-kofta
- torgvantar till yngsta dottern
- mössa till mig själv
- mössa till yngsta dottern
- halskrage till mig själv, eller kanske någon annan
- julgranshjärtan i filt (ja, jag är ute i god tid!)
- babytofflor i filt
- stickad halsduk, där jag tyvärr tappat bort nystan nr 2...
- tumvantar till någon
Allt detta finns i handarbetskorgen bredvid soffan, inne vid symaskinen finns syprojekten.
Dessutom har jag massor av idéer om saker jag vill göra eller prova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback