"Gamla" lakan blir nya skatter

Alla jag känner vet att det är förbjudet att slänga tyg - de ger det till mig i stället. Jag blir lika glad varje gång.
Jag har en hel del lakan i skåpet. Är de väldigt slitna blir det trasor till stallet eller garaget. De som inte är lika slitna blir provplagg, bakgrunder, foder - eller nåt helt annat.
Just nu håller jag på med nåt helt annat.
 
 
4 gamla (inte antika som de jag gjorde örngott av, utan vanliga - fast gamla) "vita" lakan håller på att bli handdockor. Bokstavsarbetet drar ju igång snart på jobbet och handdockor är en klassiker. Alla grupper har tyckt att det har varit jätteroligt.
Snart har jag tillräckligt många, har klippt så mycket senaste dagarna att tummen domnat bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback