Blir jag alltid nöjd?

Jag blir alltid mer eller mindre nöjd med det jag stickar, virkar eller syr. Vad beror det på?
Mycket enkelt, om jag inte blir nöjd så repar/sprättar jag upp och gör om eller gör nåt helt annat.
Är inte alls sån att jag gör klart bara för att jag tänkt att det skulle blir nåt särskilt. Det är en av anledningarna till att jag inte gärna gör nåt på beställning...
 
 
Nyligen fick jag för mig att sticka en liten bebisväst med i-cord kanter för att lära mig sticka fast i-cord på saker (bra beskrivning med bilder hos PurlBee). Själva i-cord-kanterna blev bra, men inte västen.
Repade upp och stoppade tillbaka garnet bland bomullsgarnerna. Får bli nåt annat någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback