Mera inköp i Japan

Spenderade flera timmar i Tokyos tygdistrikt. Massor av tyger fanns det men inte så japanskt, mest "vanliga". Fast ovanligt många, ovanligt fina och ovanligt bra priser.
 
 
Har ingen aning om vad jag ska göra med tygerna så det var svårt att veta hur mycket jag skulle köpa.
Helst av allt skulle jag vilja köpa massor av meter av massor av tyger, men det hade jag varken pengar eller plats i resväskan till.
Det enda jag vet vad jag ska göra av är det översta, det är ett enda tyg med olika mönster på. Det ska bli en klänning, en flowie-sommar-fin-klänning. Modell oklart än så länge men måste bli en enkel modell så att tyget kommer till sin rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback