Politik

När jag började blogga tyckte jag att det fanns så många handarbetsbloggar som var bra men som också skrev så mycket privat som jag inte uppskattade att läsa - jag vill ju läsa om handarbete och pyssel.
Så jag tänkte att det aldrig skulle finnas med på min blogg - men nu måste jag skriva lite om politik.
 
På jobbet har vi så klart pratat mycket om valet med barnen, ibland blir jag påmind om hur lång tid det tar innan kunskapen sjunker in hos barnen. 
Nu i veckan som gått har det börjat dyka upp en hel del partipolitiska affischer på jobbet. Det hänger lite överallt och partiledaren och han som är ansvarig för sajten går runt och värvar röster.
 
 
Mjölkpartiet lovar mer mjölk till alla - inte bara de som vill dricka deras supermjölk utan också till de som vill baka eller göra glass.
Tänk om all politik var så här rolig och enkel!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback