Nalle-dagar

Igår var det internationella nalle-dagen och vi tog tillfället att bjuda in barnens nallar till fritids. Ja, vi vuxna fick också ta med oss så jag lånade Gosenallen av yngsta dottern. När jag varit liten hade jag ingen nalle, jag hade i stället leoparden Leo och musen Tarty - jag kanske presenterar dem framöver.
 
 
Nallarna har verkligen uppskattat att få vara med på fritids och har varit med oss hela dagarna. Jag har "opererat" några av dom, barnen har gjort kläder åt dem, vi har haft nalle-musik, nallarna har varit med på samlingen, på lunchen, på mellis och följt med oss på utflykter till Borgen-parken och till skogen.
Tänk att en så enkel sak kan bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback