En till födelsdagsväska

Jag har nyligen sytt en födelsedagsväska och nu har jag gjort en till!
En kär kollega fyller år just idag och behöver en riktigt personlig present. Hon älskar limegrönt och lite crazy mönster så jag hittade det perfekta tyget på Kyrkans 2nd Hand.
 
 
Även denna väska har jag piffat till med lite guldbrodyr och ögon av guldpaljetter. En innerficka fick det bli också.
Kollegan gillar återvinning så jag har sett till att allt i väskan är 2nd hand eller återanvändning.
 
(Varför blir bilden hela tiden upp-och-ner???)
 
Handtagen är ett gammalt nyckelband som jag klätt med annat band för att göra det lite stadigare.
Mycket nöjd, hoppas mottagaren blir glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback