Tröja till mig själv

Under sommaren har jag haft en stickning till mig själv på gång, som jag stickar på lite då och då när jag inte gör något annat.
Jag stickar i bomullsgarn (köpt på Kyrkans 2nd hand), stickor 3 1/2, uppifrån och ner.
Framtill har jag lämnat öppet, det blir nog ett blixtlås där tror jag.
 
 
Jag gillar inte att sticka runt, stickar mycket hellre fram och tillbaka - det beror på att jag stickar aviga och räta lite annorlunda än de flesta.
Samtidigt vill jag gärna slippa att sy ihop ... inte så bra kombo.
Därför har jag gjort knäppning i sidorna med fina knappar från.... ja, Kyrkans 2nd Hand.
 
 
Nu håller jag på med ärmarna, nu stickar jag runt. Lite tveksam om garnet kommer att räcka, vi får ser vad jag hittar på.
Mer bilder kommer när den är klar, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback