Ett mönster, flera saker - t-shirt

Jag försöker att använda alla mina tyger (givetvis för att göra plats i skåpen så att jag kan köpa mer tyg).
För ett par jular sen gav vi bort en stor uppsättning utklädningskläder till små-kusinerna. Nu har vi börjat med en ny omgång, vi får se vad det så småningom blir av det.
 
Till att börja med använder jag sånt jag har i skåpen (där finns en hel del) och ett basmönster: en t-shirt.
Mönstret kommer från ett äldre nummer av Allt Om Handarbete.
 
 
Först ut blev en "vanlig" t-shirt av en bit trikå som blev över efter det stora lapptäcket jag gjorde av barnkläder.
Passar förståss inte alls att klå ut sig i, men så blev det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback