Väska av byxben

Jag har ett verkligt långtidsprojekt på gång!
Äldsta dottern ska bli gudmor i början på nästa år (blir jag gud-mormor då?) och nån gång framöver vill hon ge sitt gudbarn en kista med utklädningskläder. Vi har ju tidigare gjort något liknande till hennes kusiner vilket var väldigt lyckat.
 
 
Så nu när vi har någon rolig idé eller råkar på något passande så lägger vi undan i en kartong och sparar.
Häromdagen råkade jag på ett avklippt byxben jag sparat långt tidigare.
Jag sydde ihop byxbenet nertill och fållade överkanten. Det blev en perfekt väska tillsammans med axelremmen från min favorithandväska som nyligen fallit i bitar (den här gången var det ingen idé att laga den fler gånger).
Några applikationer för att göra den mer "barnvänlig" och vips hade vi ytterligare en sak att lägga undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback