Jag stickar faktiskt också...

Senaste tiden skulle när man kollar här på bloggen skulle man kunna tro att jag inte stickat alls - men så är det naturligtvis inte!
Har flera projekt på gång, har bara inte kommit så långt att jag kan visa något just nu:
Halskrage - håller på med en halskrage som äldsta dottern beställt. Mönster och bilder kommer så fort den är klar!
Mössa - håller faktiskt på med en mössa till mig själv. Det är sällan jag gör saker till mig själv, men nu är jag trött på min vita mössa så det behövs en ny. Mönster och bilder kommer så fort den är klar!
Tunika - den är faktiskt klar, men det ska bli en present så jag vill inte visa den ännu, men mönster och bilder kommer så småningom.
Klänning med hästar - är i det närmaste klar, klänningen är färdigstickad, hästarna färdigvirkade, måste bara fundera ut hur jag ska sätta ihop allting...
Kofta - färdigstickad men inte färdigmonterad ännu. Den är också en present så jag vill inte visa den ännu, men mönster och bilder kommer så småningom.
 
Tror det var allt... men jag har också några idéer jag går och funderar över, kanske startar jag upp ett nytt projekt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback