Bloggstart

Det här med att blogga är helt nytt för mig - tur att barnen hjälper mig komma igång.
Jag följer flera bloggare om deras pyssel, de flesta syr, stickar eller virkar -- men väldigt få gör lite allt möjligt som jag gör.
Tänker att det kanske finns någon mer därute som skulle vilja läsa om allt möjligt pyssel - och om det inte skulle göra det så blir det en slags dagbok över allt jag gör.
 
För jag gör mycket, just nu
  • stickar jag en slags sjal/halsduk som julklapp till en vän
  • virkar jag ljuslyktor
  • stckar jag en hundtröja
  • syr jag ett "eld-hinder"
  • syr en hemlig julklapp
och lite annat... Beskrivningar kommer upp när sakerna är klara. Bilder också, ska bara lära mig hur man gör, borde inte vara så svårt.
Och det är bara det jag gör här hemma - snart får ni också läsa om vad jag pysslar med på jobbet med alla mina underbara "bonusbarn".
 
 

Kommentarer
Teten säger:

Vad roligt det ska bli och se allt ditt pyssel! :D

Svar: Tackar!Och tack för hjälpen. Nu har jag publicerat min första bild.
Fastermoster

2012-12-02 | 11:58:34
Bloggadress: http://teten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback