Jag gillar e-bay

Sambon gillar e-bay, han har beställt allt möjligt och är väldigt nöjd.
Utom möjligen med Levi's jeansen som han råkade beställa i dammodell. Satt inte bra, men äldsta dottern blev väldigt nöjd.
 
Nu har jag upptäckt att de har massor av handarbetsgrejer också.
 
 
Normalt sett använder jag inte stickmarkörer, men nu beställde jag en påse och ska se vad jag tycker.
För 8 kr inkl porto gör det inget om jag inte anväder dem mer än en gång.
 
Än så länge har jag inte beställt nåt garn eller tyg. Finns så sjukt mycket att välja på. Måste gå igenom vad som finns och vad jag kan tänka mig att köpa. Har ju redan en hel del här hemma, det är ju inte så att hyllorna gapar tomma på något sätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback