Segelväskor - fler bilder

Det är nu länge sen jag sydde väskor i segelduk, men det har dröjt tills nu innan de sista fått handtag.
Jag har ingen tygaffär i närheten utan måste in till "stan" om jag ska handla tyger och sånt. Eftersom det är långt dit åker jag inte för minsta småsak utan väntar tills jag ändå har vägarna förbi - och då åker jag till Textilcentrum i Sundbyberg eller till Stoff & Stil i Kungens Kurva - båda affärerna är fantastiska!
 
Nu har jag då äntligen köpt nylonband så att jag har kunnat göra klart de sista segelväskorna.
 
(Jag fattar inte varför den översta bilden blir uppochner hur jag än gör????!!!!)
 
Framsida och baksida visas på bilderna. Är väldigt nöjd.
Är också väldigt sugen på att göra fler. Någon som vill skänka ett segel till mig?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback