Babyfilt?

När jag letade efter band till nyckebanden hittade jag ett projekt som jag glömt av...
Tror jag hade det som "rese-virkning" vid tillfälle och sedan måste jag ha lagt undan det av någon anledning.
Ibland undrar jag varför jag har så mycket i skåpen, ibland undrar jag varför jag har så lite i skåpen...
 
I vilket fall som helst har jag fortsatt med projektet nu, jag tror att det ska bli en babyfilt.
 
 
Den vackra solgula färgen kommer inte till sin rätt på fotot men rutorna syns tydligt i alla fall.
Nu gäller dat "bara" att virka typ 40 rutor till och sy ihop dem, virka en kant, sy ihop med något mysigt tyg etc.
 
Jag återkommer framöver med bilder och mönster!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback