Vad har jag på gång?

Hur har det gått med mina stick- och virkprojekt sedan jag gjorde en lista här?
Halskrage - färdig och publicerad här på bloggen.
Mössa - som ni kanske har läst blev det ingen stickad mösssa till mig, men... det blev en virkad i stället! Mönster och bilder kommer snart.
Tunika - kan fortfarande inte visa, men mönster och bilder kommer så småningom.
Klänning med hästar - färdig och mönstret är publicerat här på bloggen. Snart kommer mönster på hästarna också.
Kofta - nu har Sixten fått den och den är publicerad här på bloggen.
 
Sen har jag naturligtvis några nya projekt på gång:
Spetsvirkad tunika - hittade ett härligt bomullsgarn på Kyrkans 2nd Hand som ska bli en tunika till en liten flicka. Självklart kommer mönster och bilder så småningom.
Slipover - har börjat sticka en slipover som ska bli en present. Mönster och bilder kommer så snart presenten har nått sin mottagare.
Scrub-vante - fick för mig att jag skulle virka en scrub-vante av bomullsgarn och runt snöre. Den är klar men dottern ska prova om den är bra innan jag lägger ut mönster här.
 
Har dessutom några syprojekt på gång, men det får bli i ett annat inlägg...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback